czwartek, 26 listopada 2015

Kwiaty!

Gdy człowiek przeżywa kolejne miesiące, analizuje, wnioskuje, obserwuje, nabiera doświadczenia to staje się bogatszy. Bogatszy o pewne drobiazgi, które nadają mu sens istnienia. Moimi drobiazgami jest twórczość. Jak ją rozumieć? Pisząc pracę licencjacką, podyplomową oraz magisterską za każdym razem poruszałam aspekt twórczości. Temat, z którym obcuję prawie na co dzień. Cytując w pisanych pracach, słowa wielu ludzi z historii psychologi twórczości, pedagogiki wybrałam odpowiednie słowa do opisania pojęcia Twórczości."Twórczość jest dążeniem i odkrywaniem coraz wszechstronniejszej i wyższej rzeczywistości, z wysunięciem na pierwszy plan elementów piękna"

Kwiaty... To o nich dziś będę pisała. Pracując 2 lata w kwiaciarni pokochałam prace z nimi.
Układanie, czyszczenie, pielęgnowanie i poznawanie. Dlatego dziś, nie wyobrażam sobie nie pracować z nimi w ramach naturalnej pasji. W Lipcu tego roku spotkał mnie zaszczyt przygotowania aranżacji kwiatowej z okazji uroczystości ślubnej mojej kuzynki Basi. Niesamowite chwile wzruszenia i radości mnie spotkały. Zaczęło się od pomysłów, projektów, doboru kolorów i wyboru motywu ślubnego. Wybór motywu przez Młodą Parę nie był przypadkowy. Podróż... Tu zaczęła się ich historia poznania. Wyjazd z dala od kraju. Słonecznie, tak pięknie ciepło. Zaiskrzyło między dwojgiem ludzi. Od tego czasu podróże to ich pasja. Motyw podróży był dla mnie niesamowitą  inspiracją do działania. Poszukiwanie kwiatów, elementów, wszystkiego co by mogło podkreślić wybrany temat przewodni tego wyjątkowego dnia. Zielono, biało i niebiesko, ah uwielbiam ten kolor! Statki, samoloty, globus, kartki pocztowe...tyle pomysłów! Udało się. Dzięki pomocy wspaniałej duszyczki, przyjaciółki, niesamowitej artystki, mojej Julii. Udało nam się cały projekt wykonać i dopiąć wszystko na przysłowiowy ostatni guzik. Ogrom nie przespanych godzin ale wartych wszystkiego! Dziękuję Jula ! :))


Oto fotorelacja. Zapraszam !

Od tego należy zacząć
Kwiaty z jakich zostały wykonane kompozycje, bukiety: frezja, margeretka, storczyk-phalaenopsis, santini oraz eustoma. 
Stanowisko pracy
Jeden z motywu
Inne dodatki





Kompozycja na samochód









Wystrój stołu Prezydialnego
Kącik podróżny


Kącik życzeń

Dziękuję za uwagę! Zapraszam do wyrażenia opinii !
Wkrótce kolejny wpis :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz