czwartek, 15 listopada 2012

Wymarzona Torebka

Od pewnego czasu chodziła za mną mała skórzana torebka !
Myślałam czy sobie taka zakupić w sklepie markowym, czy może kupić w jednym z moich ulubionych sklepów-"seconhand" ...
Udało się ! Podczas ostatnich zakupów w Katowicach natrafiłam na nowy seconhand!  
Przeszłam się po małym sklepiku z uśmiechem na twarzy i w pewnej chwili moja twarz nabrała barw a uśmiech zawitał od ucha do ucha ! Ujrzałam mała skórzaną torebkę!
Była w odpowiednim rozmiarze, kolorze, miała idealny fason ! Jako że była na niej mała skaza i plama na klapie od razu narodził się pomysł by ją przerobić :) Tak też się stało postanowiłam ją  odnowić -pomalowac i zastosować na niej technikę decoupage z którą nie rozstaję się na krok :)
Chciałabym zaprezentować Wam efekty jakie uzyskałam !
Jestem tak podekscytowana ze mam ją dzień w dzień u swego boku ;)


 Oto etapy pracy:









 Zapraszam do komentowania:)









2 komentarze: